קנט משדרגת את מערך הדיגיטל: משיקה אזור אישי באתר, אפשרות לדיווחי נזק באמצעות הוואטסאפ ומערכת דיוור ירוקה

14.12.2023
קטגוריה : חדשות

אנו משדרגים את מערך הדיגיטל של החברה ומשיקים אזור אישי באתר, מערכת המאפשרת לדווח על נזקים באמצעות הוואטסאפ ומערכת דיוור ירוקה. המערכות החדשות נועדו לשדרג את מערך הקשרים והשירות בין החברה לבין לקוחותיה ויאפשרו לחקלאים לפעול בצורה מהירה וקלה מול החברה.

 

אזור אישי באתר קנט:

השקת "אזור אישי" באתר האינטרט של החברה. באזור האישי תוכלו לצפות בפרטי הביטוח שרכשו, בסטטוס התביעות הקיימות וכן לדווח על נזק. בעת כניסה לאזור האישי המגדלים ידרשו לבצע הזדהות באמצעות טלפון נייד או מייל וכן מספר תעודת זהות או ח.פ המעודכנים בקנט. לאחר התחברות ראשונית המגדלים יוכלו לקבוע שם משתמש וסיסמא קבועים במערכת.

כתובת האתר: https://www.kanat.co.il/

 

דיווח על נזק בוואטסאפ:

באמצעות המערכת החדשה, החקלאים המבוטחים יוכלו לדווח על נזק בכל הענפים באמצעות מערכת וואטסאפ אוטומטית. במסגרת זו ניתן יהיה לדווח על מספר נזקים או גידולים, בו זמנית, בהתאם להנחיות הצ'אט. הדיווח על הנזק יתאפשר רק ממספר הטלפון של המגדל המעודכן בקנט ולאחר אימות תעודת זהות או הח.פ. של המבוטח. מספר הטלפון לצ'אט ולדיווחי הנזק: 054-9656634.

 

מערכת דיוור ירוק:

במסגרת שיפור השירות, קנט ביצעה שינוי במערך הדיוור וזאת בכדי לייעל לתרום ולשמור על איכות הסביבה. במקום המכתבים והברושורים המודפסים שנשלחו בעבר באמצעות דואר ישראל, קנט שולחת את טפסי ההצטרפות לביטוח רק בדואר אלקטרוני. כמו כן, נעשה שימוש באמצעות מסרונים המאפשרים למבוטח לקבל עידכונים שונים ובכלל זה על מועדי תחילת ההרשמה לביטוח.

זיהוי נכשל